Magyar család menni lakni India

Indiai Rúpia Árfolyam

Friss topikok

Olvasóink

Locations of visitors to this page

Egy elnyűtt traktorgumibelső reinkarnációja

2012.02.26. 07:34 - Pere Viki

Címkék: india tengerpart

Az nem titok, hogy Indiában mindent mindenre használnak és újrafelhasználnak, de most azt hiszem, mi mutattunk nekik valamit :-). Hogy egy kicsit kilépjünk a templomfesztiválok világából, lássuk mi is lett a legújabb szórakozásunk. És betekintünk a Kovalami életmentők világába is.

IndiaPass: Tengerpart

Egyik hétvégén megbeszéltük, hogy lemegyünk a partra, de Laci előbb kitalálta, hogy szerez egy nagy gumibelsőt vízi játék gyanánt. Jojó eddig is egy riksa belsőt használt úszóguminak és azzal szelte a hullámokat.

Több lehetőség is adódott. Volt teherautóhoz, illetve traktorhoz való. Telefonon hosszan egyeztettünk, hogy melyik is lenne a jobb. Végül a traktoré jött haza. Laci hazahozta gyalog. Biztos nem nézték tök hülyének útközben :-).

IndiaPass: Tengerpart Erre írta Laci, hogy kicsit elnézte a méretet.

IndiaPass: Tengerpart

Összekaptuk magunkat és lesétáltunk új barátunkkal együtt a partra. A szembejövők nem jártak jól, mivel az így is keskeny utat teljesen elfoglalja az apró úszógumi.

Végül vízrebocsátottuk a járművet. Próbálkoztunk, hogy merről lehetne megközelíteni egyáltalán :-) Nem is olyan könnyű úgy egyensúlyozni, hogy mindhárman rajtamaradjunk. Aztán a hármas után próbáltam egyedül, de sajnos ahhoz nekem túl nagy, hogy kényelmesen bele tudjak feküdni, mint egy fotelbe. Főleg, hogy a kölök meg azt találta ki, hogy még ő is az én ölembe ül...

A legjobb megoldásnak az tűnt, hogy egymással szemben ülünk rajta, illetve Jojó ráhasalt és átölelte a nagy hurkát... és jöhetnek is a hullámok. Borultunk akkorákat mint a ház, de mivel nem megyünk be messzire, ez nem okoz gondot.

IndiaPass: Tengerpart

Laci azért bátrabban közelíti meg a tengert, mégiscsak egy mentőbúvár, de én nagyon félek tőle. Nem elég, hogy az összes útikönyvben felhívják az olvasó figyelmét arra az aprócska tényre, hogy többen halnak meg évente, mert elnyeli őket a tenger, tegnap tanúi is voltunk egy mentésnek. Vagy négyen mentek egy bajba jutott hölgyért a hatalmas hullámok közé és emelték át őt rajtuk.

IndiaPass: Tengerpart Már a mentés után. Hátul látszik az egyik sárga ember, a másik meg már kint a szélén.

IndiaPass: Tengerpart A néni volt az áldozat. Én meg jó indiai módjára fotóztam az arcukba :-) Ha nekik lehet...

Bizony nagy szerencsére a hozzánk legközelebb eső strandon vannak életmentők. Sőt mi több, folyamatosan képzik az indiai David Hasselhoffokat (Pamelákat nem :-)). Most kaptak például új egyenruhát. Eddig világoskék egyenruhájuk volt (olyan igazi katonai egyenruha szerűség), viszont most már sárga-piros pólóban és shortban pompáznak. Sokkal jobb ez így, mert lehet látni őket.

IndiaPass: Tengerpart A Beastie Boys is megirigyelhetné ezt az arcot :-) Egyébként nagyon aranyosak. Készségesen válaszolgatott az úr a kérdéseimre.

A strandot piros sárga zászlókkal szegélyezik, és ahol éppen úgy ítélik meg, hogy veszélyes, oda pedig piros zászlót helyeznek (és a nap folyamán arrébb teszik, ha kell). Látszólag a turisták viszont aligha vesznek tudomást minderről, úgyhogy folyamatosan sípolnak az életmentők, hogy a rossz helyen fürdőzőket a megfelelő irányba tereljék. Ma még egy tábla is kikerült "erős áramlat" felirattal.

IndiaPass: Tengerpart

Visszatérve a mi szórakozásunkra, nagyon tetszett az arra járóknak, amit műveltünk, úgyhogy lehet, hogy újabb szolgáltatással bővítjük cégünk kínálatát... az autó- és motorbérlésen kívül traktorgumit is kölcsönzünk majd :-)

IndiaPass: Tengerpart Apa és kislánya

Sok ideje nem maradt a családomnak a pancsolásra, mert ugyan ők halál barnák, bírják a napot, én viszont ezt nem mondhatom el magamról. Kb. 3 hete megint hólyagosra égtem, úgyhogy 1 óránál tovább én nem merek kint lenni a napon. De most egy kicsit ráálltam a napozásra, ha hazamegyek nehogy azt mondjátok, hogy nem is voltam Indiában :-).

IndiaPass: Tengerpart Azért a szottyos kézből kiindulva nem is volt olyan kevés az a pancsolás.

Legközelebb Laci beszámolóját olvashatjátok Gujarati kirándulásáról. Én már nagyon várom. Aztán majd újra összetemplomozzuk magunkat.

Jók legyetek!

Előző bejegyzés                                                                 Következő bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chinnu 2012.02.26. 08:30:28

Viki! Egészen irigy vagyok.. :D a képek elárulják, hogy tényleg szuper volt..de mi más is lehetne Indiában :)
A traktorgumi kölcsönzés szuper ötlet! Sajnos én nem voltam tengerparton, de legközelebb így titeket "veszlek igénybe"!
Réka

susegad 2012.02.26. 09:06:07

Goán is vannak életmentők, csak ők trükkösebbek. Mindig piros zászló van mindenhol, úgyhogy ha mégis belefulladsz, ők szóltak:)

luigi a lázadó 2012.02.27. 14:03:16

Szia Viki!

Néhány napja találtam a blogodra, teljesen véletlenül.
Elismerésem bátorságodért/bátorságotokért, hogy egy ilyen csöpp lánnyal elindultatok Indiába. Látom a fényképekről, hogy nem nagyon viselte meg a kint lét, és Ti is megtaláltátok boldogulásotokat.
További sikereket és jó egészséget kívánok:
luigi

Ui: az ellesett receptek érdekelnének :), bár indiai fűszerekből nem állok túl jól